nikolinapersson

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Tisdag

Av Nikolina Persson - 24 april 2012 20:25

 

Det finns så mycket man egentligen vill berätta för folk, men som man håller inom sig.

Man gråter hela tiden inombords, för det finns så mycket man bär på.

Man vet inte riktigt vem man ska vända sig till, för vem kan man lita på fullt ut?

Att ständigt leva med en klump i magen som bara blir större och större.

Det är jobbigt och man vill göra någonting åt det. Men man behöver någon vid sin sida.

Inte någon som bara " åh stackars dig, jag finns för dig ". Det har jag hört många gånger.

Man vill ha någon som kan prata, förstå och komma med råd. Eller någon som bara vill lyssna.

Så tänk om man kunde lita på någon som man kunde prata fullt ut med.   

Om alla bara visste, så hade dom nog tänkt sig för nästa gång dom säger något.

Att leva med en sån här sak, det är fan inte kul. Det är så mycket man är rädd för.

 
 
Anna T

Anna T

25 april 2012 21:59

Kul att du är med i min tävling :D!
Den avslutas söndag den 6:e maj och hör av mig till vinnaren då!

Hur är allt med dig annars :D? Hitta på nått kul i helgen?

http://www.annatjernstroms.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikolina Persson - 16 juli 2012 23:00

Haft en underbar vecka hos mamma, anar inte hur jävla glad jag varit! Har känt mig glad och positiv till allt, känns som livet inte kan vara bättre än nu.   min vecka hos mamma började med att vi bara dom första dagarna var hemma och kollade ...

Av Nikolina Persson - 3 juli 2012 02:27

     Jag och moa i sjuan :-)     Jag, Dominika och Elin, snyggingar ;-)       Moa och jag i Polen, bästa dagarna i mitt liv, kommer vara minne för livet <3     Jag, när vi tältade i Höör, 2009.     Mariette...

Av Nikolina Persson - 1 juli 2012 15:12


Hej allihopa, tänkte göra ett snabbt blogginlägg innan jag sticker till jobb!  känns som jag har fullt upp varje dag, tror inte jag umgåtts med min familj direkt på 2 veckor och då är det illa. i måndags var jag i ullared, där blev det en massa...

Av Nikolina Persson - 23 juni 2012 14:51


Midsommar ? hm, min gårdag var inte lyckad alls, eller jo umgicks med dem bästa :-) Satt i alla fall bara och drack lite, trots kvällen blev som den blev. Ifs valde att inte dricka så mycket för att jag vill kontrollera mig, man lär sig av s...

Av Nikolina Persson - 7 juni 2012 18:29

Vadå längesen man blogga? :-)   Men nu kör vi nya tag, nu är det sommar och jag kommer att ha mer tid till att blogga. Kommer väl bli som vanligt mest vardagliga saker och lite tips då och då om man kommer på något :-) Den senaste tiden har j...

Presentation


Nikolina Persson, en tjej på 16 år, här i bloggen kommer ni få läsa om min vardag, åsikter, tips och massa annat :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards